Celem kampanii „Dzieci blisko natury” jest zmotywowanie dzieci, ich rodziców do aktywnego spędzania czasu poza domem, uwrażliwienie na piękno i potrzebę ochrony natury oraz wyrobienie nawyków współodpowiedzialnego koegzystowania z otaczającą przyrodą.
Dziesięć miesięcy minęło, odkąd pierwsza grupa wolontariuszy wyruszyła ze Świnoujścia na trasę pierwszego etapu Bałtyckiej Odysei. 11 października ten wielki marsz po bałtyckich plażach dotarł do mety w Piaskach. Celem akcji jest zwrócenie uwagi na problem zaśmiecania plastikowymi odpadami mórz i oceanów.
W ten sposób marka podkreśla konieczność podejmowania różnego rodzaju inicjatyw na rzecz ochrony środowiska.
Idea akcji jest bardzo prosta, jeden kilometr to jedno drzewo.
Nakładem Fundacji im. Feliksa hr. Sobańskiego ukazał się album „Kaplica grobowa Łubieńskich i Sobańskich na cmentarzu w Wiskitkach”. To historia mauzoleum dwóch wielkich rodów związanych z Mazowszem.
Aż 97% Polaków uważa, że nowe technologie są potrzebne. To cieszy, ponieważ pokazuje nasze pozytywne podejście do rozwoju rozwiązań przydatnych w codziennym życiu. Okres pandemii jeszcze bardziej uświadomił zarówno firmom, jak i księgowym, że kluczem do sukcesu jest innowacja. To ona wyzwala zmiany, które pozwalają przedsiębiorstwom rosnąć.
Sieć testuje przyszłościowe rozwiązania przyjazne klientom i środowisku
Fotowoltaika i wykorzystanie technologii kropek kwantowych, podłoga kinetyczna zamieniająca kroki w energię, kostka antysmogowa uzupełniona zieloną ścianą roślin pochłaniającą kurz i smog – to tylko niektóre z innowacyjnych rozwiązań, jakie zostały zastosowane w Żabce przy ul. Lewandów 46H w Warszawie.