Rosnąca niechęć do szczepień, szerzące się fałszywe informacje (tzw. fake news), akcentują pilną potrzebę podniesienia poziomu świadomości i wiedzy na temat profilaktyki chorób zakaźnych. Światowa Organizacja Zdrowia wśród 10 największych zagrożeń dla zdrowia na świecie, wymieniła aż 5 mających związek z chorobami zakaźnymi.1
Bolt wprowadza nową opcję bezpiecznego i szybkiego transportu dla mieszkanek i mieszkańców Zielonej Góry. Na ulicach miasta pojawią się elektryczne hulajnogi - sposób na szybkie przemieszczanie się po mieście, bez korków i czekania na przystanku.
Chcąc zaoferować całościową, zintegrowaną usługę, obejmującą różne segmenty rynku nieruchomości firma Walter Herz rozbudowała zespoły działów Office, Logistics & Industrial oraz Investment & Hospitality. Z początkiem maja br. do teamu WH dołączył również Piotr Krawczyk, który objął stanowisko dyrektora działu Logistics & Industrial
W dobie pandemii wzrosła popularność zakupów online, a co za tym idzie miejsc, w których można skorzystać z usług pocztowych. Potwierdzeniem tego jest m.in. ponad 71 000 paczek, które klienci Kaufland nadali lub odebrali przy okazji zakupów od marca 2020 roku do 23 maja br. Jeszcze do niedawna usługa była dostępna w ponad 100 marketach sieci, ale już teraz mogą cieszyć się nią kupujący we wszystkich sklepach Kaufland w całej Polsce.
Na słupach energetycznych należących do TAURONA znajduje się ponad 2200 bocianich gniazd. Firma od lat pomaga przetrwać tym chronionym ptakom. Teraz TAURON przygotował poradnik z informacjami, jak pomóc bocianom, gdy wiosną zaatakuje zima.
Inicjatywę tworzy 10. regionalnych green building councils oraz wybrani liderzy z sektora prywatnego, w tym ALUPROF – jeden z czołowych producentów systemów aluminiowych dla budownictwa w Europie.
Celem kampanii „Dzieci blisko natury” jest zmotywowanie dzieci, ich rodziców do aktywnego spędzania czasu poza domem, uwrażliwienie na piękno i potrzebę ochrony natury oraz wyrobienie nawyków współodpowiedzialnego koegzystowania z otaczającą przyrodą.
Dziesięć miesięcy minęło, odkąd pierwsza grupa wolontariuszy wyruszyła ze Świnoujścia na trasę pierwszego etapu Bałtyckiej Odysei. 11 października ten wielki marsz po bałtyckich plażach dotarł do mety w Piaskach. Celem akcji jest zwrócenie uwagi na problem zaśmiecania plastikowymi odpadami mórz i oceanów.
W ten sposób marka podkreśla konieczność podejmowania różnego rodzaju inicjatyw na rzecz ochrony środowiska.
Idea akcji jest bardzo prosta, jeden kilometr to jedno drzewo.